Un weekend p’acasa


Dupa doua saptamani de concediu, sambata de diminiata, am mers putin pe la munca.

La 12 eram acasa mi-am luat jumatatea si-am plecat „pe teren”. Doream sa mancam undeva pe malul Muresului.

Credeti ca mi-a fost usor , ca am gasit locul preferat ? Nici de cum. Initial am dorit sa poposesc la varsarea Streiului in Mures, undeva pe partea dreapta stiam eu niste locuri si cu umbra,  unde mai pescuisem  asta pentru a o multumi si pe Ghiocel care nu suporta caldura mare .

Era de asteptat ca drumul sa fie foarte prost, drum de tara care daca nu esti „artist”  lovesti masina pe dedesupt. Am stresat-o din nou pe Ghiocel, recunosc si „artistul” a mai lovit-o , dar  nu tare …

In loc de umbra m-am intersectat cu santierul autostrazii.

In plin soare –  erau numai 30 de grade – nu puteam ramane,  asa se face ca ne-am intors, indreptandu-ne spre Geoagiu. Dupa ce ne-am intersectat din nou cu autostrada  si am trecut Muresul am luat-o la dreapta, in amonte . La 2-3 kilometri stiam eu o poienita frumoasa, cu umbra, in dunga apei. Ce sa pot intra, era de ani de zile acolo o balastiera,  prin care am trecut de multe ori ca sa ajung la locurile mele. De data asta  nu s-a  mai putut , paznicul balastierei  ne-a oprit. Asa se face ca suparat am campat pe un vechi loc de pescuit unde inca … nu e proprietate privata, in aval cu mai multi kilometri. As putea pune pariu cu voi ca nu dureaza 5 ani si nu vom mai putea campa si pescui nici in zona aceasta.

Din poze cunascatorii vor recunoaste locatia. Pe partea dreapta a Muresului,

undeva  inainte de Simeria, cu 10-15 de km.

Am mancat, am avut parte si de oi si de caini, Ghiocel, a tasnit in masina cand a vazut cainii, altfel foarte fotogenici …

Ne-am reintors spre seara dupa putina plaja (subsemnatul) si o masa la iarba verde. In drum,  in apropiere de Uroi, am zarit din nou lucrarile la autostrada.

Am oprit si inca cateva poze dar … in cadru au intrat si niste tineri plecati la pescuit cu cortul. Un lucru pe care mi-l doresc mult pentru urmatoarele luni.

Cu putin zum putem vedea si … betele !

Pozele le-am facut  in apropierea varsarii Streiului, din zona de unde se lanseaza parapantistii, langa Uroi .

Dupa o vizita la Kaufland , in Hunedoara, spre seara eram acasa.

Posted on 17/06/2012, in Uroi, weekend. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Pentru o baie buna va recomand lacul Ghioroc de langa Arad. Plus loc de odihna, liniste si un lac imens numai bun pentru scaldat.

Lasă un răspuns

