Technik Museum SINSHEIM


Intre Strasbourg si  Nurnberg, undeva in apropiere de Mannheim, de pe autostrada  5 zaresc in departare siluetele unor avioane uriase. N-am apucat sa ma mai consult cu Ghiocel , daca oprim sau nu, si in cateva momente coboraseram de pe autostrada si eram in parcarea uriasa a Muzeului  tehnic din SINSHEIM.

Era destul de tarziu si noi trebuia sa ajungem la Nurenberg unde ne rezervaseram cazarea dar si asa am zabovit mai bine de o ora.

 

In viitoarele iesiri, cu siguranta,  ii vom vizita si in interioare, de data aceasta totul fiind inspectat doar pe afara.

Ne vom rezerva  o zi cazandu-ne undeva pe aproape.

Daca mai intereseaza si pe altii loctia este marcata cu litera „B” pe harta de mai jos.

Posted on 23/06/2012, in Concediu, Concediu vara 2012, Muzeum Auto & Technik Sinsheim, Sinsheim. Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Sip..muzeul e pe A 6 din cite tin eu minte;) A 5 merge in sus ….inspre mine…. in alta ordine de idei cazarea mea era mai aproape de la Sinsheim decat cea de la Nürnberg;) hm….

  2. Tu ai dreptate, acum am marit zumul la harta si asa este.
    Cat priveste cazarea la Nurnberg, ideea este ca noi mergeam spre Karlovy Vary si doream sa ne cazam cat mai aproape (sa impartim distanta Strasbourg -Karlovy Vari) . Nu stiam de acest muzeu la care am oprit pur intamplator. Pe voi anul acesta am zis ca nu va deranjam,am mai povestit de asta . Promit ca daca in viitor ajungem pe langa voi sa va calcam.

  3. MUNTEAN EUGEN

    As dorii sa stiu daca in muzeu exista vre-un exemplar de motocicleta SIMSON SPORT ,daca nu eu va pot oferii unul. Astept un raspuns pe munteangenu@yahoo.com cu multumiri

Lasă un răspuns

