Pesti si pestisori in concediu !


N-as putea spune ca sunt un pescar inrait, dar pescar sunt . Ori nu puteau sa-mi treaca indiferenti minunatiile de „pestisori”  de care am avut parte in concediul acesta. Prima data la HELBRUNN.

In timp ce ghidul le povestea despre faimoasa masa care-si stropeste musafirii eu ramasesem fascinat de frumusetea si marimea  „pestisorilor”

I-am fotografiat i-am filmat, greu m-am despartit de ei. Erau minunati Sturionii !

Intr-o apa limpede ca si cristalul nu putea lipsi pastravul

Si aici in „chinezeste …” denumirile speciilor

Dupa ce am terminat cu faimoasele fantani, alta „garla”  si alti pestisori

Iti facea impresia ca sunt niste submarine care se misca cu gratie

Si aici un prim plan. Dupa ochiul pescarului avea cam 8-10 kile si daca avea si icre … om erai !

Putin mai departe alta „balta” la care Ghiocel ma chema isistent

Aici erau niste specimene mai de ale noastre … mergeau bine cu mujdei si mamaliga

Neavand ustensilele la mine ne-am multumit sa-i fotografiem, sa-i facem vedete pe … internet, daca mai era cazul  !

La despartire … cateva pupaturi ! Ne-am despartit cu tristete, eu ca nu aveam undita la mine si ei ca nu mai avea cine … sa-i fotografieze.

Am parasit Palatul „fantanilor jucause” ,  HELLBRUNN,  de la periferia Sazburgului si pana la Baden-Baden aproape de Strasbourg n-am mai intalnit pestisori.

Plimbandu-ne prin parcurile elegante in tovarasia unor minunati nuferi am dat din nou de dansii. Astia nu erau de cratita dar daca era foamea mare …

Cu asta inchei capitolul,  pestisori .

Nu m-am abtinut pana nu v-am pus si o bucatica de filmulet :

Posted on 24/06/2012, in Concediu, Concediu vara 2012, pescar, peste, pestisori. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. daca aveati si undita…

Lasă un răspuns

