De ce la noi nu s-ar putea ?


Ne indreptam  spre Cehia, spre Karlovy Vary.  Eram inca in Germania, daca nu ma insel,  intr-o mica localitate Umleitung, cand in stanga imi aparare un peisaj foarte agreabil mie .

Un lac, destul de mare, in partea opusa a drumului  insiruite una langa alta o multime de case lacustre.  Ideale pentru agrement   si … pescuit.  Lacul era inconjurat de jur imprejur de o alee asfaltata  si de banci care iti ofereau un peisaj relaxant.

Pescarii erau prezenti in aceasta zona mirifica

Nu m-am abtinut, am oprit  si m-am intors sa o vad de jur imprejur.

Aleea aceasta este de jur inprejurul lacului

Undeva in departare se zarea un debarcader cu de toate, pentru agrement.

Am zis asa ceva mi-ar place si mie , n-ar costa o avere …  oare de ce sa nu se poata realiza si la noi,  trebuie doar sa vrei si sa ai dorinta sa o realizezi.

Pentru mine , la pensie, asta ar insemna raiul pe pamnat.

Voi, cititorii mei,  cum va vedeti finalul vietii, pensia .  Nu sunteti de acord cu mine ca dupa o viata de munca meritam si clipe de relaxare in mijlocul naturii. Chiar m-ar interesa punctul vostru de vedere .

Posted on 03/07/2012, in case lacustre, Concediu, Concediu vara 2012, pescar, pescari, pescuit, pesuit sportiv. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Sip deci rad cu lacrimi 😉 Umleitung inseamna o deviatie de la drum 😉 Cu siguranta nu este numele localitatii in care ai fost 😉 Asta o vei tine minte toata viata ! Si uite asa vrand nevrand vei invata germana 😉 Odata cand ne-om intilnii o sa-ti povestesc o faza tot la fel de vesela!

    • Recunosc, e tare !
      Ce sa faci asta era semnul din zona care-l aveam fotografiat !
      Astept cu nerabdare sa ne intalnim si sa ne veselim !

Lasă un răspuns

