Cu siguranta ramaneam vaduv !


Din intamplare am ajuns azi pe blogul lui Denisuca care printre altele ne povesteste despre o iesire pe Transfagarasan.

Aminteste acolo cum ca  cei de la TopGear apreciau : “it’s the best road in the world”. Asa se face ca mi-am amintit de Pasul Stelvio , situat in Alpi, undeva intre Elvetia si Italia pe care imi doream nespus de mult sa-l fac.  Eram, in concediul din toamna anului trecut, la mai putin de 50 de km cand Ghiocel m-a intors din drum.

Pana atunci vazusem doar niste poze dar azi, vazund filmuletul de la TopGere ce-mi da prin cap: hai sa caut un filmulet pe Youtube cu … „Pasul  meu ” .

Cu siguranta ramaneam vaduv !

Acum dupa ce am vazut filmuletul eu il apreciez mult mai dificil ca Transfagarasanul. In unele articole citite  situatia era prezentata exact  invers. Voi ce parere aveti  ?

[Sursa poza]

Posted on 15/07/2012, in Concediu toamna 2011, Pasul Stelvio, Top Gear, Transfagarasan. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

