La racoare pe Cheile Jietului


Cu greu am convins-o pe Ghiocel sa iesim din casa. Nu suporta caldura si pe toropeala asta prefera sa ramana la domiciliu. Cel mai racoros    loc  pe care-l cunosc in apropierea casei este Jietul, respectiv  – Cheile Jietului –

Am iesit pe la ora 11 cand temperatura aerului era in jur de 30 de grade. Am avut dreptate pe Jiet era – alta viata- In timp ce mancam  chiar mi-am dorit un plovar dar cu toate astea  langa apa era minunat.

Am cules fragute, am mancat, am facut si putina plaja, eu in timp ce jumatatea s-a antrenat la rebus si amandoi am facut multe poze. Dupa doua, trei  ore am parasit locul racoros urcand spre Obarsia Lotrului, pana la limita judetului.

Drumul nu este cel mai bun, nici pe departe, este  carpit , are multe gropi, asa ca  mai mult de  20-30 km/h nu  poti merge daca ti la masina cat de cat.

Ne-am intors, la cererea lui Ghiocel, revenind acasa prin Jiet – Lonea. Un drum proaspat asfaltat ne-a determinat sa-l vedem in totalitate. Asa se face ca am ajuns pe o colina de unde privelistea chiar m-a fascinat .

 

 

Una peste alta a fost o zi reusita , poate o mai pacalesc si azi !

Posted on 15/07/2012, in Cheile Jietului, Jiet, weekend. Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Multumim mult de momentele de nostalgie create de revederea locurilor dragi de Acasa !
    P.S. Titlul suna de speriat. LA RACOARE …

    • Valy draga, in Petrosani zilele acestea temperatura depaseste 30 de grade iar in Bucuresti, pentru azi, pronosticul este de 41.
      Ori cu asemena temperaturi cautam … racoarea, la propriu !

  2. cred ca pe berea aia scrie max 0.5%, deci o fi buna….?

Lasă un răspuns

