Sarbatoare automobilistica la Sibiu


De data asta, am aflat de „sarbatoare”  de pe Facebook , mare  inventie !

Nu stiu cum se face dar in tara asta evenimentele (ma refer la cele regionale , zonale) le afli, in general, dupa ce s-au  terminat.

De data asta am aflat , sa zic, la timp de manifestatie  care incepe joi, nu maine ci poimaine si tine pana sambata (19-21.07.a.c.).

Ce m-ar fi interesat ar fi fost cursa de macadam care se desfasoara undeva intr-o groapa.  Mi-a placut mult faptul ca de pe movilele ce inconjoara traseul ai vizibilitate asupra inregii curse nu lipsita de spectaculozitate . Ultima data cand am vazut-o , acum doi- trei ani, am avut parte si de doua rasturnari sub ochii nostri.

Programul in totalitate il aveti aici  . Pe mine ma intereseaza  Superspeciala PS1 din Cartier Strand de la ora 16:30 (groapa mea) care din pacate  se desfasoara vineri. In conditiile acestea este posibil sa-mi scape.

Cat priveste traseul daca l-as cunoaste cu siguranta as merge sa-l vad. Un loc bun, unde sa fi in siguranta, dar sa si ai vizibilitate, trebuie cunoscut din timp. Ultima oara eram  pe undeva pe langa Saliste, in zona startului,  si n-am vazut mare lucru.

Sa vedem cum v-a fi vremea,  eu sambata parca tot n-as sta acasa, dar pentru asta trebuie sa vorbesc si cu … „copilotul” !

Posted on 18/07/2012, in Raliul Sibiului 2012. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

