Am fost la Raliul Sibiului !


Am plecat la 9 de acasa, la doisprezece eram in Sibiu, am lasat-o pe Ghiocel la supermaketuri, m-am intors spre Sacel si prin Orlat-Gura Raului,  in jurul orei 13,eram pe speciala de macadam Santa. Cursa era intrerupta pentru ca in satul Santa se aprinsese o casa si au trebuit sa vina pompierii si asa s-a dat programul peste cap.  Masina am lasat-o in sat la cca 2-3 km de sosire. Am luat-o catinel pe jos, la +35 de grade, inarmat cu camera de filmat si aparatul foto. Si pentru ca sosirea nu ma satisfacea si doar aveam timp, am urcat incet, incet pe traseu inca doi-trei km.\

Zona este minunata, este situata pe o vale cu case de vacanta (vile) una mai frumoasa decat alta.  Drumul , macadam nici bun dar nici prost, totusi pentru masini nimicitor. In conditiile in care nu goneai totul era bine dar la viteze ametitoare toata caroseria era bombardata de grohotisul de pe drum punand masinile la grea incercare. Ca sa nu mai spun ca aderenta, mai ales in curba, era foarte rea putand ori cand sa derapeze cu consecinte dintre cele mai rele. Eu n-am vazut accidente doar masina lui Tempesta era luata pe trailer, nu cunosc motivul. Ce m-a socat la aceasta cursa a fost praful care se ridica in urma fiecarei masini. Asa ceva eu n-am mai vazut.. Pentru ca eram postati undeva la iesirea din padure puteam sesiza pe unde este masina, in padure, dupa norii de praf  ce se ridicau.

Se alerga tare de tot, nu era joaca de copil, si mie imi plac masinile , ca sa nu zic viteza, ca nu e adevarat, dar oamenii astia isi riscau viata in ori ce moment. M-au incantat !

Nici nu are importanta cine a castigat chiar daca au fost si mai multi straini toti cei care au ajuns la finele cursei dupa mine sunt niste invingatori.

Cat priveste organizatorii, acestia s-au intrecut pe ei. Tot Sibiul amintea doar de cursa ….

Orasul se doreste o mica Viena si chiar reuseste. Dar despre asta intr-o alta postare ca nu vreu sa va plictisesc .

Pana una alta cam acestea sunt pozele facute de mine :

Posted on 23/07/2012, in Raliul Sibiului, Raliul Sibiului 2012, Rally. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

