La cules de zmeura


De Sf Maria am decis o iesire spre Obarsia Lotrului in ideea ca o sa culegem zmeura. Aflasem de la o colega cum ca in zona , intersectia lui Transalpina cu soseaua Petrosani – Voineasa, exista din abundenta.

Ajuns la fata locului am ramas blocat de numarul mare de masini care se perindau in si dinsprea Ranca. O multime de turisti oprisera in zona, unii fiind campati, in corturi, de mai mult zile. Nu putini erau si la cules de zmeura.

Si pentru Ghiocel nu era in apele ei am plecat de unul singur pe versantii insoriti in cautarea deliciului lui MosMartin. Nu pot spune ca nu am gasit, nici ca am gasit prea multa, dupa cca o ora de excaladari am reusit sa umplu doar o treime dintr-o galetusa de smantana. Am gasit si cateva boabe de  dar mi-a placut.

Plimbatul pe versanti mi-a adus aminte de copilarie cand hoinaream dupa tot felul de fructe de padure pe dealurile din jurul Crocnei, satul bunicilor.  A fost frumos !

Apoi ne-am indreptat spre Vidra .

Posted on 17/08/2012, in Obarsia Lotrului, Transalpina, zmeura. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

