Nunta lui Vio – live –


Cei curiosi pot urmarii  fragmente inregistrate de la nunta – live- pe YouTube  sau dand clic pe lincurile de mai jos !

1. Nunta lui Vio 1.1  – Crocna 

2.Nunta lui Vio 1.2 – Crocna jocul 

3. Nunta lui Vio 2.1 – Arad – In drum spre mireasa

4. Nunta lui Vio 2.2 – Arad – Cu alaiul spre biserica 

5. Nunta lui Vio 3.1 – Arad iesirea din biserica

6. Nunta lui Vio 3.2 – Arad – Incepe nunta- Jocul

7. Scene de dans 

8. Nunta lui Vio – Hai lume hai – Joc

 

9.Nunta lui Vio – La restaurant -poze 

Posted on 28/08/2012, in Crocna, Nunta lui Vio, Nunta lui Viorel si Daniela. Bookmark the permalink. 10 comentarii.

  1. Frumoasa nunta, miri tineri si frumosi, am vazut si eu mult mai multi Crocneni la un loc decat pe „ulita” cand mergeam sa alerg de dimineata : )

  2. Reblogged this on nicuanghel and commented:
    Hm , datorita faptului ca nu prea am dansat , pana acum am văzut doua poze cu mine: una cu spatele si cealaltă din profil : ) , important e ca eram si eu pe acolo : )

  3. @nicu anghel – Ieri m-am uitat pe harta si am ajuns la concluzia ca in traseele noastre frecvente Munchen-ul este la indemana, fiind aproape de Austria, Berlinul e cam …sus.
    Ori cum am retinut invitatia, poate la anul !

    • Da, e adevărat Berlinul e la 600 km distanță de München , dar daca veniti din RO prin Budapesta , Wiena, Praga sunt tot atat de multi km.In plus de aici in 200 km este marea Estului si la 350 Marea Nordului.
      O zi buna ! Nicu

  4. @nicuanghel – Mai vedem, inca nici noi nu stim ce vom face la finele lui septembrie. Poate in vara viitoare cand exista o varianta sa vedem Suedia. Dar mai vorbim .

  5. Superb,atunci va asteptam cu drag la München.

    • Multumesc Anca , inca nu avem nimic stabilit dar cum umblam noi ( ca banul rau) este posibil sa ne vedem undeva la la inceputul lui octombrie.

Lasă un răspuns

