Speciala Sistarovat – Raliul Aradului 2012-


Nunta lui Vio mi-a intarziat povestea iesirii la Mures si raliul Aradului.

Cum va spuneam aici spre seara am ajuns pe dunga Muresului, la Pensiunea lui Blagut . Operatiunea mult visata, un an de zile, se concretiza.

Am dormit ca nise puisori dupa o poveste si un pahar de tuica. Dimineata condusi de gazda noastra cu „Brotatcelul” verde (asa era botezat Matizul lui Cristi iar  al lui Nicu era identic) am purces la Speciala de pe Sistarovat, undeva in zona Bailor Lipova.

Pe o temperatura de 32 de grade si ultra violete de 2, am asistat ceva vreme la cursa dar in afara de praf, praf din abundenta, mare lucru n-am castigat.

 

Ne-am intors prin parcul de service acum mutat in Lipova. Dupa  mai multe poze o plimbare scurta prin parc – putine masini erau sosiste – ne-am indreptat spre Mures.

La vederea insemnului cu Baile Lipova ne-am schimbat directia pentru ca EU aveam amintiri si pe aici.

Asa se face ca in final am ajuns la strand.

Posted on 11/09/2012, in "Pensiunea" Zora, iesire la iarba verde, iesirea la Mures, Raliul Aradului. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

