De mult n-am mai mers pe jos …


De mult n-am mai mers pe jos la si de la servici. Ziua colegului Leca  mi-a creat posibilitatea sa mai incerc si mersul pe jos.

Asa se face ca am avut prilejul sa vad noua fata a orasului ca urmare a proiectului intreprins de primarie, as zice chiar ziua finalizarii. Pe zi ieri, pe noapte in dimineata de astazi.

Trebuie sa recunosc ca arata destul de bine. Sper ca la iarna marmura sa nu alunece sa ne rupem picioarele. Iluminatia este reusita as zice. Un lucru imi da de gandit. Prin aceasta investitie au disparut o multime de locuri de parcare la care se pare ca nu s-a gandit nimeni.

In ultima  perioada chiar si Petrosaniul a devenit un oras aglomerat unde gasesti cu greu un loc de parcare , mai ales pe centru.

Ar fi fost ideala o parcare subterana, pe mai multe nivele, in dreptul pasarelei ce duce la gara respectiv in dreptul CEC- ului. Asta trebuia facuta o data cu santierul ce ne-a prafuit ceva vreme.

Ce ziceti, n-am dreptate ?

Si acum sa vi-l arat  si noaptea, respectiv dimineata la ora 6,45 :

Posted on 14/09/2012, in Petrosani. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Nu e rau…dar parca prea mult beton si treaba cu parcarea din piata Victoriei bineinteles ca era super, dar…. nu s-a gandit nimeni 😛

  2. Ma bucur ca esti in asentimentul meu !

Lasă un răspuns

