Sa revenim la Mures …


In  iesirea de acum aproape o luna scopul era un pescuit pe Mures.

Doar intamplarea a facut ca in acel weekend in apropierea locului de pescuit – zona Lipova – sa se desfasoare raliul Aradului.

Deci vineri seara pe la ora 20 (dupa ce am vazut speciala de la Arad)  eram pe Mures. Locatia,  Pensiunea Zora, proprietatea lui Blagut.

Si mie dar si prietenilor mei ne place foarte mult, asa se face ca de cativa ani venim, an de an,  impreuna.

Si anul acesta ca in toti anii ne-am plimbat cu barca (nu cu caiacul) am pescuit, ce mai …, ne-am facut damblalele   doua zile. Nu in ultimul rand am vazut si speciala Sistarovat din raliul mai sus amintit.

Ca nici o data Muresul era extrem de mic, cauza, seceta. Asa se face ca cu toate ca unii au insistat sa-i prinda pe pestisori doar doi au cazut in carlig. In rest distractie si iar distractie pe o cadura de peste 30 de grade.  Pe dunga Muresului tin sa precizez insa era racoare si spre bucuria noastra nici un tantar.

Intalnirea cu Blagut, cu Ilie, viitorul pensionar care arata de nota 10, ne-a prilejuit momente de veselie. Regret mult ca prietenul meu, cel mai bun prieten, nu si-a facut timp, de loc in aceste doua zile sa vina in mijlocul nostru. Asta-i viata, ochii care nu se vad se uita, zice o zicala romaneasca si asta dupa doar … 50 de ani. Se vede de la o posta ca sunt alti ochi mai aproape de inima lui – nu ca asta ar fi ceva rau – desi excrocul nu vrea sa recunoasca.

Are responsabilitati cu taticul. cica,  …

Ne-a placut, a fost frumos, si pentru ca viata e scurta, o sa revenim cu siguranta ! Deci Nicule nu dispera … la anu’,  continuarea !



.

.

.



.

.

Posted on 15/09/2012, in "Pensiunea" Zora, Blagut, iesire la iarba verde, iesirea la Mures, Lipova, Nicu. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasă un răspuns

