Bucuresti – Muzeul National al Satului


Pentru ca in weekend-ul trecut misunam prin Bucuresti destinul ne-a condus la Muzeul satului – Dimitrie Gusti.

Voiam sa vedem Parcul Herastrau, sa ne racorim intr-o zi caniculara si  spun destinul pentru ca parcand in imediata apropiere a muzeului  restul a decurs de la sine.

Am luat patru bilete, fiind cu cuscrii din Focsani, si cateva ore am strabatut tara de la un capat la altul si cand spun tara, ma refer la satul romanesc al secolului XVIII- XIX.

Daca imi spunea cineva ca o sa-mi placa asa de mult nu l-as fi crezut dar experienta a facut toti banii cu siguranta cu mult maimult decat am dat pe bilet (10 lei). Va invit din toata inima, daca aveti drum prin Bucuresti, nu ratati aceasta capodopera pur romaneasca.

Poate este lucrul cel mai frumos ce-l avem noi romanii care cu siguranata v-a incanta ori ce strain .

Las pozele sa vorbeasca !

Pentru cei care au timp mai jos un slideshow cu multe poze:

Ca sa va  ajut sa-l gasiti mai usor va pun si harta.

Posted on 16/09/2012, in Dimitrie Gusti, Muzeul Dimitrie Gusti, Muzeul National al Satului, Muzeul satului. Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. Dacă v-a plăcut atât de mult Muzeul Satului din București nu ar trebui să îl ratați pe cel din Sibiu. Este situat în pădurea Dumbrava, la ieșirea spre stațiunea Păltiniș, și este cel mai mare muzeu în aer liber din sud-estul Europei. Deasemenea căsuțele sunt mult mai impresionante, iar amplasarea muzeului e deosebită.

    http://ro.wikipedia.org/wiki/Muzeul_Civiliza%C8%9Biei_Populare_Tradi%C8%9Bionale_%E2%80%9EASTRA%E2%80%9D_din_Sibiu

    • Da mi-a placut chiar foarte mult.
      Cu siguranta o sa-l vizitam si pe cel din Sibiu acum daca ai avut amabilitatea sa ne informezi.
      Iti multumesc !

      • paula popoiu

        Concurenta este tot timpul dătătoare de energii pozitive! Mie îmi place foarte mult! Vă asteptam în toate cele 19 muzee în aer liber din România! Toate sunt foarte frumoase doar că unele sunt cam părăsite de autoritati dar si de oameni! Diferenta ăntre autoritati si oameni este că oamenii nu au nicio putere.

      • Pentru nimic.🙂

    • paula popoiu

      Daca muzeul din Sibiu este mare cel din Bucuresti este prestigios si foarte vizitat. El nu are casute ci monumente .Este tot timpul plin de lume si are o activitate deosebită pentru vizitatori-

      • Paula , da-mi voie sa-l vizitez si pe cel din Sibiu si promit sa fac publice impresiile mele. Regret insa ca am trecut de zeci de ori pe langa un muzeu al satului din comuna Cutisoara – langa Tg Jiu – si nu l-am vizitat. Dar cauza este ca nu prea am vazut oameni prin el (se vede din sosea) si apreciez ca este mai tot timpul inchis . Promit sa insist si sa va povestesc despre un muzeu de la sat, poate comuna .

  2. Foarte frumos acest muzeu tradiţional.

Lasă un răspuns

