Deva si fantanile ei arteziene


Dupa drive testul cu Noul RENAULT Clio, facut la Deva, am plecat in centru.  Aflaseram ca bulevardul central se inchide sambata si duminica. In dreptul Casei de cultura am dat cu ochii de jocul de ape al fantanilor arteziene.

Se pare ca a devenit o moda ca fiecare localitate sa aiba fantanile ei arteziene si daca se poate si cantatoare …

Nu stiam de existenta lor . 

Am ramas foarte placut impresionat de minunatele fantani care  m-au tinut pe loc vreme de cateva zeci de minute. Am facut multe poze  le-am filmat. Mi-au placut … ce mai !

Nici Ghiocel nu se putea desparti de ele Intr-un final ne-am luat inima-n dinti si-am plecat pe  traseul necirculat in spre cetate.

Am petrecut clipe frumoase si relaxante in capitala de judet. Orasul pe zi ce trece este  mai frumos !

Petru a vedea intreaga frumusete a jocului apelor nu m-am putut abtine sa nu va pun si un filmulet, fara pretentii, facut cu aparatul foto:

Posted on 25/10/2012, in Deva, Fantani arteziene, Fantani arteziene muzicale. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. iclimbforyou

    Ma bucur ca v-a placut orasul nostru. Data viitoare cand mai ajungeti in Deva va asteptam la http://www.cazare-deva.ro.

Lasă un răspuns

