Real Time GPS Tracker


Sa urmaresti traseul fiului de la Bucuresti la Petrosani -on line-  pana mai ieri parea imposibil.

Si iata ca aseara imi spune Ghiocel ca urmareste venirea copiilor pe internet , atat pe telefonul mobil cat si pe laptop. La un moment dat mi-a si aratat, erau la interesctia spre Novaci.

La intrebarea cum face mi-a raspuns scurt … „SIMPLU pentru ca sunt o desteapta”

Nu ma indoiam eu de asta, ca doar de aceea am luat-o … dar sa nu stie si desteptul familiei !!!

Am rugat-o sa-mi faca un print scrin sa va arat smecheria dimineata. Ea o draguta mi-a trimis si linkul  juniorului. Asa m-am luminat.

Este vorba de o aplicatie sub Android  Real Time GPS Tracker care-ti vede loctia – live – pe Google Maps. Drumul tau de la plecare la destinatie se coloreaza, la fel cum stabilesti ori ce traseu pe Google maps. Trebuie doar sa primesti un link de la persoana in cauza. Inventia este geniala credeti-ma ! (aveti aici un exemplu)

Nu mai trebuie sa-i suni noaptea , „unde sunteti … cand ajungeti ???… ” te uiti pe laptop sau telefon si ii vezi cum vin. Daca n-ai stat prost la matematica poti stabili chiar si viteza  … Ulterior am constatat ca nu-ti trebuie matematica iti spune tot el.

Cu siguranta amanunte o sa va povesteasca juniorul eu va spun doar atat greenalp.com.

Posted on 10/11/2012, in GPS, GPS-ul, Real Time GPS Tracker. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

