Cum sa facem turism cu asemenea drumuri ? Cum ?


Prima telegondola atat de criticata de presa , cea din Pasul Vulcan,  functioneaza …

Ieri dupa ce ne-am intors din Straja nu m-am abtinut sa nu-i facem o vizita, cu toate ca drumul este sub ori ce critica !

Spre deosebire  de gropile din asfaltul de pe Straja aici  drumul din placi de beton, de pe vremea raposatului, este scorojit de timp, numai bun pentru a-ti strica masina.

Am ajuns intr-un sfarsit la vestita telegondola !

Frumoasa n-am ce zice, o parcare la fel care cu siguranata n-o sa fie plina nici o data. Bineinteles nu functiona intr-o zi splendida … de weekend. M-am si intrebat cand functioneaza ?

M-am multumit cu cateva poze ca apoi sa ne indreptam spre casa.

Concluzia , cum sa faci turism cu asemenea drumuri, CUM ?

Posted on 19/11/2012, in Pasul Vulcan, Telegondola. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

