Nebunia de „Black friday” ajunge si la Petrosani


Nebunia de Black friday, denumita asa pentru blocajele (pe autostrazi si-n magazine), am impotat-o de la Americani .  Se pare ca a prins repede la romani astfel ca doar in cel de-al doilea an de cand se aplica  ” nebunia” este similara.

In drum spre casa, de la servici, nu m-am putut abtine, vazand aglomeratia neobisnuita de pe centru, sa nu intru sa vad Magazinul Jiul – mai precis etajul cu electronice.

Nu mica mi-a fost mirarea cand am dat peste o mare de oameni  care luasera cu asalt magazinul FLANCO. Cozi interminabile, imbranceli ce mai …nebunie curata.

Doar raniti n-am vazut dar cu siguranata, la  primele ore, au fost si asa ceva.

Iata cateva ipostaze :

Posted on 23/11/2012, in Black friday and tagged , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Si preturile? 🙂

  2. La TV-uri cam 5-10% doar , cel putin asa am realizat eu !.
    eMag -ul a avut reduceri mult mai bune !

  3. inainte cu 48h le scumpesc si dupa aceea revin la pretul dorit!marketing,.

Lasă un răspuns

