Voi cu cine „votati”, cu Ghiocel sau cu subsemnatul ?


O alta pasarica imi da tarcoale !

Ziua de black friday m-a prins si pe mine.  Ma tot mancat  … sa-mi cumpar un televizor nou . Unul mai mare si mai destept ca vechiul LG de 81 cm este deja  depasit…

Televizor LED Samsung, 101 cm, Full HD 40EH5450 (sau asemanator)

Asa se face ca am tot cautat pe toate siturile un TV-u cu o reducere substantiala  care sa-mi convina. Cu banutii stau cam subtire, am vre-o 1000, ma descurcam cu pana la 1500, dar totusi pasaricile mele erau aproape de doua ori mai scumpe …

Nu insist neaparat pe 3D pentru ca m-a convins juniorul ca nu e o afacere dar in schimb vreau neaparat sa aiba niste functii si vedeti voi astea cam costa . Vreau browser web, vreau conectare a laptopului, telefonului wireles, vreu sa fie recorder si de ce nu sa aiba si PIP.

Vreau sa stau comod in fotoliu si  in timp ce vizualizez un program, sa  mai arunc din cand in cand cate o geana pe facebook,  pe bloguri, ce mai … recunosc , pasarici.

Ghiocel, nu este deacord bineinteles, considera ca fabulez, uitand ca eu sunt cel ce introduc  tehnologiile noi in casa noastra fara de care ulterior dansa, nu mai poate trai .

Si inca ceva , vorba lui Serban Ionescu, fie iertat, dac-as mai prinde 10 concedii … ce bine ar fi. El saracu nu le-a mai prins…

De ce nu mi-as face si damblaua asta ca o viata avem si uite ca  nu stim cand se termina !

Voi cu cine  … „votati” ? Cu Ghiocel sau cu subsemnatul !

Posted on 24/11/2012, in 101 cm, Televizor LED Samsung. Bookmark the permalink. 10 comentarii.

  1. Cu speranta ca doamna Ghiocel nu ma va certa cand va citi comentariul meu , ma pronunt clar in favoarea domnului Ionel.
    1. Cine detine informatia – detine puterea !
    2.ACCES LA INFORMATIE – Televizoarele astea sunt deja o necesitate. Noi nici nu mai dam bani pe desene animate, accesam Youtube, Amazon Instant sau Netflix-ul si printesa noastra imediat zambeste cand Mickey , Pluto , si gasca se intorc la noi in casa . 🙂
    3. LEJERITATE – datorita blutooth -ului sau efectiv a USB -ului , vedem fotografiile facute la mii de MP , cu o claritate nemaivazuta, neamintind aici ca aparatul foto de 24, 3 MP comunica cu televizoarele noastre BRAVIA , si vedem pozele super plus filmuletele facute HD.
    4. COMUNICARE – Poti comunica in toata lumea FREE prin SkyPe-ul care merge direct pe televizor
    5. CURATENIE IN CASA – Nu tu cabluri intinse prin toata casa- WiFi -ul merge de zbarnaie
    6. REDUCEREA DISTANTELOR – Dorul de casa este ameliorat considerabil prin cele 34 de canale romanesti, pe care le vedem prin internet direct pe TV , asa am vazut noua proba de dans de la „Dansez Pentru Tine ” 🙂
    7. CALITATE – Iti pui pe un memory stick muzica care iti place si apoi il vari in televizor si asculti muzica 100% calitativ
    T8. SIGURANTA – televizoarele noastre sunt catarate pe pereti, sunt foarte subtiri si arata ca niste tablouri superbe, , astfel ca printesa noastra nu poate sa umble la ele .
    …………
    Sunt mult mai multe beneficii. Daca analizand toate beneficiile si se gaseste un pret destul de bun , afacerea este una mai mult decat benefica.
    Daca tot am muncit si muncim din greu , macar sa traim la calitate maxima.

    D-na Ghiocel , ma scuzati daca v-am suparat , dar pasaricile d-lui Serb sunt cam de aur.
    Abia astept sa vad reactia dumneavoastra dupa ce veti revenii din frumoasele dumneavoastra concedii , si o sa aveti ocazia sa revedeti momente placute la calitate superioara.
    D-le Ionel , Bafta multa !

  2. Astazi pro SIP ;)…o si vad pe Ghiocel cautand retete si comunicand cu mine si uitandu-se la Dansez pentru tine deodata …eu cred ca sunt necesare chiar doua..unul mai mare asa cum ti-l doresti tu si unul mai mic in bucatarie ;))

  3. Mai fratilor sincer sa fiu nu ma asteptam la o astfel de sustinere, multumesc Vali multumesc Andrea. Deci voi merge inainte, cu ori ce riscuri. Daca divorteaza … o sa emigrez !
    Mai adun bani si o sa-l iau !
    Ma asteptam sa-si puna parerea insa si juniorul, nu de alta dar el tine cu … mamica !

  4. Eu consider ca se poate dormi si pe unul mai putin sofisticat….

  5. Iti dau eu o plasma Panasonic de 106 daca imi dai 1500 lei pe ea, sa-mi iau eu un SmartTV la vreo 120 🙂

    Ce zici? 🙂

  6. OK, cu o conditie, cand te plictisesti de el… vine tot la mine!
    Astept plasma !

  7. Si eu m-am gandit la varianta asta dar nu am indraznit sa spun 🙂

  8. In speranta ca nu se va supara nimeni, doar o MICA precizare.
    Datorita altitudini si presiunii atmosferice , televizoarele PLASMA nu au viata lunga , in timp formandu-se bule de plasma in ecranul televizorului. Petrosani -ul este mult mai elevat ca altitudine decat Bucuresti-ul.
    Si noi cand am locuit in Vail am pus ochii pe niste Plasme , dar am ascultat de angajatii magazinului , care chiar daca vroiau sa faca bani si sa isi vanda marfa, ne-au explicat ca in cateva luni de zile vom avea probleme.
    Eu zic ca e bine sa consultai niste experti si apoi sa luati o decizie care nu va manca bani si care nu va crea tensiunii.

  1. Pingback: Samsung 46ES5500 este bun?

Lasă un răspuns

