Trenul Regal


Mare valva mare in urbea noastra de cand cu locomotiva de la pasarela.

https://i1.wp.com/farm9.staticflickr.com/8063/8240924559_27ab57608f.jpg

Pentru ca azi se zice ca se implinesc 100 de ani de la infiintarea depoului Petrosani edilii au decis sa faca o surpriza populatiei si sa le prezinte acestora trenul Regal. Faptul ca l-am vazut de dimineata, de departe, de pe geamul biroului, m-a determinat sa decid ca imediat ce ies de la servici sa dau o fuga in gara (pe peron cred ca n-am mai fost de zeci de ani)  sa vad si eu … minunea.  Si am vazut-o !

https://i2.wp.com/farm9.staticflickr.com/8479/8240941189_83f717c299.jpg

La ora 16 am terminat cu tenisul, am parcat in zona CEC-ului, mi-am luat aparatul de fotografiat si-am dat fuga in gara. Garnitura are dupa parerea mea mai bine de 80 de ani, fiind realizata in 1928, drept pentru care n-am apreciat-o ca senzationala. Timpul trecut peste ea a condus la estomparea  maretiei acestui tren. Cu toate acestea trenul este inca minunat. Mi-a placut !

Desi pozele sunt cum sunt, (n-am sesizat ca lentilele se aburisera de la pozele facute in afara) in tren temperatura fiind mult mai ridicata,  va ve-ti putea da seama  ce inseamna un tren regal  realizat cu zeci de ani inaintesi cei care n-ati avut norocul meu.

Una peste alta am avut si o revelatie cand am vazut pe locomotiva cu abur ca depou de garare este Arad. Cu siguranta si vagoanele au fost construite tot  in orasul meu natal, la Uzinele de Vagoane !

IMG_9800

Urmariti mai multe  poze .

Posted on 04/12/2012, in trenul Regal. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Este meritul Directorului General al CENAFER Dionisie Daniel Ardelean impreuna cu cei doi parteneri CJ HD si Primaria Petrosani.

Lasă un răspuns

