Am emotii pentru…”ultima dambla” !


V-am povestit de black friday ca ma cam … „oboseste”  problema achizitionarii unui nou TV, a unuia  „destep” ! Ei bine ieri mergeam in spre Sibiu sa vedem targul de Craciun in cel mai frumos oras european din Romania.

Cand sa urcam pe autostrada, ( a se  citi aici intersectia de la Santuhalm-acolo se va intra pe A1 ) ne razgandim… Era tarziu, vremea era racoroasa bine, hotaram sa ne indreptam pasii spre Deva si FOARTE BINE am facut !

Intram la Real.  Bolnav cum sunt, mai nou, cu televizoarele, o las pe Ghiocel singura si ma indrept spre raionul TV-uri. Nu mica-mi este mirarea cand vad vanzatorul ca-i explica  unui cetatean de o oferta, in zilele de 8 si 9,  ( doar sambata si duminica) de TVA restituit . Il intreb daca la toate produsele si-mi raspunde ca doar la cele la care sunt plasate etichete. Ma uit cu disperare sa vad daca apare respectiva reducere si la „Samsungul meu” – 40ES5500 si adrenalina incepe sa-mi creasca . Reducerea era de 500 de lei. Imi fac socotelile si constat ca, cu toata bunavointa,  imi lipsesc ceva banuti.

Imi i-au inima-n dinti, o caut pe Ghiocel  ii explic de OFERTA -OFERTELOR, aceasta socoteste si ea, si-mi da OK-ul – ia-l !

O rog sa ma imprumute  cu ceva  „marunt” si in cateva minute eram fericitul posesor al Samsungului mult dorit, un Samsung Smart cu diagonala de 101cm.

Ce m-a determinat sa ma misc repede este faptul ca nici macar de black friday  la acest produs pretul nu scadea sub 2500, cel putin la eMag.

O data ajuns acasa am cautat  cel mai bun pret pe Price. ro  si am constatat ca acesta variaza de la  3067 la  „Adevarul Shop”, la 2180 la  „CYP Electro”, fiind  ridicat la marea majoritate a comerciantilor.

Multumit nevoie mare de achizitia facuta, la pretul de doar 2015lei, cum am intrat in casa am inceput instalarea. O sa va tin la curent …

Acum ce-o zice juniorul … am emotii sa nu mi-l ia !

Deocamdata sunt fericit !

Cateva dintre caracteristici :

Allshare
Personal Video Recorder Ready
Time Shift Ready
ConnectShare USB 2.0
Smart Phone Remote
Game Mode
Anynet+ (HDMI-CEC)
Picture in Picture (PIP)
Fitness
Kids
Smart Hub
Search All
Your Video
Social TV
Samsung Apps
Browser Web

Si in final sa va spun un secret aflat de la vanzator. In perioada imediat urmatoare la supermarketul REAL vor fi promotii asemanatoare in week-end. Respectiv, pretul afisat diminuat cu TVA-ul !  Subliniez, diminuat, nu ca la Flanco in cupoane valorice !

Aviz amatorilor!

MULTUMESC REAL !

Posted on 09/12/2012, in promotie, promotie TVA-ul restituit, Real, Real Deva, Samsung 40ES5500, Samsung Smart, supermarket. Bookmark the permalink. 7 comentarii.

  1. Felicitari ! Abia astept sa aud parerea atat a dumneavoastra cat si a doamnei Ghiocel !

  2. Nu ti-l ia tata, sa-l folosesti sanatos!

  3. Eu i as multumi acelui angajat doar pe jumatate ( dar nu aveati cum sa stiti ). Daca dorea sa fie si mai de treaba acel angajat pe langa TVA-ul care se dadea inapoi va mai putea dadea un voucher cu inca 20% reducere si aveati reducere din pret de 40% iar televizorul l ati fi cumparat la 1600 lei.

    • Valer …arfi fost prea de tot o reducere de 900 de lei. Dar banuiesc ca sti tu ce afirmi .
      Nu-i rau nici asa, eu sunt super multumit !

Lasă un răspuns

