Piata de Craciun la BUDAPESTA


Dupa un drum fara peripetii, dupa cca 9 ore, ajungem la destintie,  Best Western Hotel in plin centrul Budapestei.

Ne cazam si grabiti ne indreptam spre Piata de Craciun, undeva aproape de podul Elisabeta.

Initial nu erau aprinse luminile fiind in „amiaza” zilei cum zicea  candva , cineva …  Piata de Craciun era destul de animata inca de la aceea ora. Nu m-a incantat prea mult pana nu a venit … curentul. Atunci atmosfera s-a schimbat radical devenind feerica !

Pe un frig de doar cateva grade sub zero  cei mai multi se incalzeau cu un vin sau tuica fiarta. Tarabele frumos ornate si dotate ofereau  tot ce-ti poftea inimioara, de la dulciuri la mancaruri traditionale . Ne-am plimbat ce ne-am plimbat prin piata ca apoi sa ne indreptam spre Dunare si sa vedem luminile orasului.

Nici aici n-am fost dezamagiti, minunat, frumos foarte frumos, sunt calificativele ce le merita capitala ungara. Ca sa nu inghetam am intrat, mai mult sa ne incalzim, intr-um super market, ca apoi sa ne plimbam agale  pe stradute-le intesate cu magazine de suveniruri.

Spre seara ne-am intors, rupti  la hotel,  drumul de aproximativ 3 km fiind facut pe jos.

Multitudinea de poze sper ca va v-a introduce in lumea de basm a targului de Craciun de la Budapesta

Mai aveam ceva poze dar se pare ca trebuie sa mergem la masa . o sa le anexex ulterior .

Posted on 16/12/2012, in Budapesta, Piata de Craciun, Targul de Craciun. Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Azi am citit ,,jurnalul,, de excursie. Sunteti un Ion Creanga in devenire. Ce bine era daca veneati si in excursiile anterioare am fi avut si alte amintiri scrise.

    • Ma bucur ca ma lauda cineva – pe chestia asta ai o bere , categoric … in plus fata de ceilalti – cu prima ocazie !
      Cat priveste amintirile scrise, da ai dreptate, am ce citi la batranete si poate chiar si nepotiii prin acest mijloc vor ajunge sa regrete ca nu si-au cunoscut bunicul – un Ion Creanga in ghilimele !

  2. Orlanda, eu am povestit de mult……

Lasă un răspuns

