Inca un an campion !


Ieri am incheiat anul competitional 2012 la tenis de masa.

Chiar daca nu v-am mai obosit, un an intreg, cu laudele mele, despre tenis, partidele s-au desfasurat zi de zi la terminarea programului.

Faptul ca intarziam zilnic acasa ne-a adus, pe rand, mustrari si cartonase galbene de la consoarte .Cu toate astea  am perseverat  si am ajuns si anul acesta la decernarea premiilor.

Lucrurile s-au schimbat putin de anul trecut dar nu mult .  Mi-am mentinut  titlul de campion, impartind podiumul, de data asta, cu Alexandru. Un tanar care promite mult si care de la mentiune a sarit  direct pe locul I – e drept, cu ajutorul unei mici trambuline-.

 A cam incurcat itele unora Jeffry fiind anul acesta  cel mai afectat.  In ce priveste locurile 2 si 3 aceiasi protagonisti, Andrei si Jeffry.

N-am reusit sa-mi ating tinta de 100 partide castigate in plus fata de Jeffry poate si datorita faptului ca acesta in luna decembrie a intrat in concediu … Cu toate astea  eram destul de aproape 

Veselia a fost pe tot parcursul anului amestecata cu incrancenare si pe alocuri chiar si cu iesiri mai putin sportive.

Dar scopul ni l-am atins cu totii – respectiv miscarea – atat de necesara unor oameni de birou.

La inchiderea anului nelipsita colega Orlanda, ne-a inmanat diplomele pentru care-i multumim !

Cateva poze de la eveniment:

Recunosc, am fost cam rautaciosi cu Iuliu darasta doar pentru simplu motiv la l-a lasata inima sa ne paraseasca …

Unii se si vad campioni  pentru la anul si incearca sa vada cu le-ar sta … Dar pana acolo e de muncit !!!

SCORUL ZILEI LA TENIS  a fost resetat , deci competitia reicepe,  ATENTIE  la START !

   

Posted on 22/12/2012, in ping pong, premierea 2012, tenis de masa. Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Felicitari tuturor luptatorilor !

  2. Cu placere si la anul !!!!

Lasă un răspuns

