Final de excursie – Mallul Campona


Duminica ultima zi de excursie.

Programul prevedea sopping la Mallul Campona. Un mall imens pe care n-am reusit sa-l localizez , undeva intr-o zona mai izolata.

De cum am intrat am ramas incantat , din nou , de atmosfera de sarbatoare.

Peste tot ghirlande frumos colorate, beculete, ornamente imense de Craciun si un minunat brad ce se intindea pe mai multe nivele.

Si pentru ca toti copiii isi faceau poze cu-n imens ursulet, nici eu n-am putut rezista …

Exceptand decorurile, de nota zece, trei lucruri m-au impresionat in mod placut :

Primul a fost magazinul de  articole de pescuit, cel mai mare si bine dotat vazut de mine pana acum. Nu lipsea nimic din ce inseamna accesorii pescaresti drept pentru care Ghiocel m-a si „extras” destul de repede din el …

Undeva la etajul I , la iesirea spre parcarea supraterana am dat de un loc cu totul aparte.  Un loc special destinat copiilor, as zice de joaca, de la cei mititei pana la cei de varsta adolescentina. N-am putut sa ma abtin si-am intrat printre copii sa vad despre ce e vorba. Am fost asa de placut impresionat despre locul acesta incat o sa-l descriu amanuntit intr-un viitor post;

Cel de-al treilea lucru, un autoturism Kia-Cee” d expus undeva la parter, un autoturism  pe care subsemnatul a pus ochii de ceva timp ca fiind cel mai potrivit din punctul de vedere calitate-pret necesitatilor proprii . Pot sa-l linistesc pe Adian – are si navigatie !

Cu aceasta iesire la mall scurta noastra excurie se sfarsea autocarul reusind sa ne readuca-n tara pa la miezul noptii.

A fost frumoasa, ne-am simtit bine si de ce nu as repeta-o ori cand.

Cu multumiri sponsorului nu ma pot abtine sa nu va mai arat cateva poze:

Posted on 24/12/2012, in Budapesta, excursie la Budapesta, Mall Campona. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

