Si uite ca ne-am dat si cu … submarinul


Vizitaseram Piata centrala din Budapesta pentru a-i mai face o placere lui Ghiocel, care de ce sa nu recunosc – cate o data si merita !

La intoarcere foamea s-a instalat la unii iar la altii … setea !

Asa se face ca am intrat  in drumul de intoarcere intr-un restaurant transformat in … submarin. Aici am mai dat peste niste protagonisti, autohtoni, care au apreciat mult mai importanta papica decat plimbatul prin piete fie ea chiar si de la Budapesta.

Am mancat am baut si kilul de bere , obligatoriu din meniu, si spre casa…

La final ungurul de la bar a zis ca fraiereste niste romani cu cca 10 euro, dar nu i-a tinut . Tot el a fost cel ce  s-a pestit …

Concluzia, frati unguri, nu incercati sa fraieriti romani – nu tine ! Incercati la nemti, francezi, englezi la ei … poate-poate !

Posted on 24/12/2012, in Budapesta, excursie la Budapesta, Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

