Am mers dus de val pana sus in Straja


Daca la Transalpina Ski Resort n-am reusit sa ma dau cu telegondola speram sa pot asta in Staja dar n-a fost sa fie !

Pentru ca juniorii doreu sa se dea cu placa in Straja – hop si eu ! Ne avand loc in Fortosul in care erau clapari, doua placi  plus un coleg am apelat la Sofronica.

In Lupeni la intersectia  stanga pentru Straja politia avertiza fiecare conducator auto ca spre telegondola drumul este blocat de afluxul de turisti si nu se poate merge decat   la Straja.

Am mers dus de val, valul de masini,  pana sus la Straja scapand si aceasta ocazie de a merge cu telegondola. Am parcat mai jos, in dreptul noii cabane Straja , avand grija sa  pot pleca fara probleme din marea masa de masini. De cand sunt n-am vazut atatea masini si atata multime de turisti la Straja.

Au ajuns si copiii . Baietii au coborat cu placile pe sub telegondola revenid innapoi cu ea. Eu cu Dana am luat-o la pas sa vedem frumusetile  statiunii. Am facut poze pe o vreme insorita poate mult prea calda pentru o zi de ski. Au venit si baietii si m-au dus pe Platoul soarelui, un loc minunat, inexistent pentru mine pana azi.

Multe, multe poze si pe la 4 PM am coborat nesperat de bine !

Posted on 27/12/2012, in Iarna la Straja, Parang, ski, St. Moritz, Straja. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

