Un revelion … in familie !


In marea familie a colegilor de la servici !

Un colectiv minunat in care m-am integrat minunat , paraca-as fi fost aici de cand lumea .

Eu, dar cu siguranta nu numai eu m-am simtit minunat. Am dansat cat pentru tot anul, am mancat si baut la masa colectivului vesel … respectiv a echipei de tenis.

Nimeni nu poate sa se planga de nimic totula fost la superlativ. Am dansat-o pe Ghiocel sa-i ajunga tot anul. Si lui Jeffry i s-au iertat o parte din pacate …

Orlanda tot la masa premiantilor

Directorul a fost cel mai trist …dar si-a gasit repede cu ce sa-si ocupe  timpul !

A fost frumos si ne-am simtit bine : La Multi Ani tuturor in noul an 2013 !

Cei ce n-au participat nici nu stiu ce-au pierdut …

Doar cateva poze :


Posted on 01/01/2013, in revelion 2013, Revelion GEROM. Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Subscriu, a fost un revelion minunat. Cei care nu au fost nici nu stiu ce au pierdut!

  2. silvia bela mirza

    A fost minunat,ne-am simtit excelent !

  3. Frumos ! La Multi Ani si un 2013 excelent !

Lasă un răspuns

