Intotdeauna pe locul II


De cand m-am nenorocit si sunt ceva ani,  la noi de  Sfantul Ion … este o si mai mare sarbatoare.

Este ziua lui Ghiocel  de nastere si a mea de SFANT !

Toata lumea ii ureaza ei, prima data, La Multi Ani  si doar pe urma mie. Asa se face ca intotdeauna am fost pe locul II si voi stiti ca asta nu se premiaza …

Profit de moment sa-i mai urez o data si virtual,  La Multi Ani nevasta ,  iar mie  … Sa-mi dea Dumnezeu sanatate alaturi de ea !

Tuturor Ioanelor si Ionilor  un sincer si calduros La Multi Ani !

Posted on 07/01/2013, in Sfantul Ion, ziua lui Ghiocel. Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. Multumesc! Acum adevarul este ca eu sigur m-am nascut in data de 07 ianuarie, am dovada 🙂 dar ca tu esti un sfant…….

  2. Sfant tu? 🙂 La multi ani voua, sa fiti fericiti si sanatosi si sa va ajutati unul pe altul!

Lasă un răspuns

