Am cautat iarna … la ea acasa !


Weekend. Nu puteam sa stam in casa. Totusi vremea naspa ( zapada se topea, in oras era felscaiala)  m-a determinat sa caut o zona mai …curata.

Si unde credeti c-am mers … spre Cheile Butii.

Drumul pana dincolo de Chei  era curat. Vorba vine, nu avea zapada, aceasta topindu-se.  Doar in momentul in care am intrat in defileu iarna era la ea acasa. Am mers cativa kilometri fara sa ne avantam prea departe. Drumul era curatat dar fara tipenie de om …

Decorul intradevar hibernal.

Stiam ca lui Ghiocel nu-i plac  aventurile asa ca  ne-am intors destul de repede.  Nu inainte de a face cateva poze .

Zapada imaculata si ozonul sanatos cred ca i-a placut si lui Sofronel, care „a pasit ” pentru prima data in zona , si care parca pentru a nu ne dezamagi a realizat cel mai mic consum, de cand este al nostru, respectiv 4,8 l/100 . E drept ca nici nu l-am alergat .

Pana aici a fost imaculat ….

Posted on 10/02/2013, in Cheile Butii. Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. cam repede sa ars un halogen la masina….

  2. Frumos peisaj, dar si masina e faina! Se incadreaza perfect in peisaj. Sa va bucurati de multe iesiri si vacante cu noua masina!

Lasă un răspuns

