Mi-o doresc asa de mult !


Chiar daca am intitulat ultimul post  „Sunt eu oare normal…?” si unii … mi-au raspuns, de cateva zile gandurile mele sunt plecate  intr-un singur loc, DS-ul.

Mai rau este ca nu am nici somn, ma trezesc noaptea si caut solutii …

Ghiocel, bineinteles, nu este de acord cu achizitionarea. Pentru ea o masina daca are 4 roti si merge  este tot ceea ce-i trebuie, unde mai pui ca noul C4, care-i negru acum chiar ii place. Cand stau si ma gadesc, cum de i-a placut Sofronica, atatia ani, chiar nu o mai inteleg. Era o masina mai sport si doar cu doua usi. Ori DS4 -ul este  o continuitate a acestuia, la un nivel mult, mult mai rafinat. De fapt este primul coupeu al Citroenului cu patru usi.

Bineinteles problema o constituie banii,cu atat mai mult  in vremurile de azi. O viata am muncit pentru ei  si chiar nu inteleg de ce nu se mai poate inca  ” un mic ” efort …

Mi s-a spus ca doar grandomania mea ma determina s-o am si poate chiar are dreptate. Dar imi place si mi-o doresc mult. Din punctul meu de vedere este o afacere buna si este si pentru mine , ca si pentru d-l Adi , masina vietii. Diferenta intre mine si el este ca el este tanar, mai are timp sa-si ia o alata in schimb pentru mine nu prea mai e timp …

Multe lucruri m-au caracterizat in viata dar modestia nu prea a fost pentru mine. Chiar nu are rost sa ma mai schimb acum la batranete.

Inca mai caut solutii … pana vineri o sa lamuresc problemema, d-l Adi !

PS.  Duminica lucrurile au evoluat spre bine. Ajutat de prieteni, adevarati Ghiocel s-a mai imuiat .

D-le Adi, mingea este de azi la dumneata ! Ne vedem sambata…

Posted on 24/02/2013, in Citroen, Citroen DS4, DS4. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Nu mai baga banii in masini, mai bine plimba-te cu sotia.

Lasă un răspuns

