In cautare de ghiocei, viorele sau branduse


Pentru ca soarele timid, timid, a inceput sa-si faca aparitia printre nori am considerat ca n-ar fi lipsit de interes sa cautam niste floricele, floricele de sezon.

Si pentru ca mai anul trecut, undeva in zona Geoagiu, am gasit viorele am zis sa incercam si anul asta. N-a fost sa fie. Natura in zona mai are nevoie de cateva zile ca sa invie. Noi totusi ne-am ales cu o iesire in aer curat.

Am trecut de satul Ardeu pana in varful muntelui dupa ce am lasat Geoagiul pe stanga si-am traversat  localitatea Bozes. Peisajul este putin estompat de primavara intarziata fapt ce ma determina sa revenim peste doua trei saptamani.

Am aflat, din panourile publicitare, de obiectivele turistice din zona, obiective care vor fi cu siguranta vizitate de Sofronel in viitorul apropiat.  Pentru o prima zi am vizitat doar zona Ardeu si statiunea Geoagiu, amortita si ea  in ghiarele iernii.

Am ramas in schimb placuti impresionat  de intorsatura, in bine, pe care a luat-o statiunea  printr-o ampla investitie prin fonduri europene. Dar despre asta cu alta ocazie.

Cateva poze din zona  Cetatii Dacice de la Ardeu si a drumului de acces catre exploatarile de aur ce duc pana dincolo de Zlatna cum precizeaza  panourile  publicitare intalnite in cale.

O astfel de cauta, intr-o astfel de zona  mi-ar placea sa am la batranete. As face din ea un vis cu manutele … mele !

Cu siguranta primavara este pe aproape …

Posted on 03/03/2013, in Ardeu, Cetatea Dacica de la Ardeu, Geoagiu puncte turistice. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

