Asta s-a intamplat azi !


Ne stingem ca o lumanare, este lasat asta de  Dumnezeu, ca apoi sa ne urcam la ceruri …

Timpul trece, viata merge inainte, ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat. Cel mai greu este pentru familie cea care a pierdut un membru, poate omul cel mai important .

La sase saptamani la noi romanii ortodoxi se face parastas. Parastasul de 6 saptamani.Un moment de aducere aminte a celui  ce  a plecat de langa noi.

Asta s-a intamplat azi cand am ramas surprins de trecerea timpului. Se implineau  sase saptamani de cand cumnatul meu, dr. Vivi Badulescu, sub acest nume il cunoasteau apropiatii, ne-a parasit.

Dupa ceremonia religioasa de la micuta bisericuta  din vecinatatea HP-ului, cei apropiati, ne-am deplasat la cimitir.  Am aprins o lumanare si preotul a spus cateva cuvinte pentru binecuvantarea sa.

Cam asta a fost.

Ne-am intors la locuinata lui Vivi, de fapt al lui Ghizi, unde ne-am infruptat din bucatele pregatite atent pentru acest eveniment – parastasul. Si pentru ca Vivi era un artist in petreceri, mancaruri alese si bauturi de soi, nici ai sai n-au dezamagit…

Era prima oara cand cumnatul meu lipsea !

Dumnezeu sa te aiba in paza sa cumnate , nu te vom uita prea curand ! 

Posted on 09/03/2013, in Dr. Badulescu, Dr. Badulescu Victor Paul Constantin, parastas, parastas de 6 saptamani, Vivi. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

