Cu Sofronel pe urmele Sofronicii … in weekend


Pentru ca sa am ce sa-i raspund lui  Adi, colegul meu, cand ma intreba luni pe unde am mai umblat in weekend, am iesit spre Tg Jiu.

La Petrosani era iarna, minus 1 grad, zapada pe masina de cca 10 cm. Pe masura ce am traversat defileul vremea se incalzea.

In Targu Jiu am vizitat cel mai mare (si frumos as zice eu) targ de masini second din judet, cu toate ca nu era zi de targ. Suprafata imensa, betonata si luminata, spalatoria si celelalte servicii necesare la achizitionare unui autoturism, nu in ultimul rand accesul facil, mi-au placut.

Temperatura , cca 11 grade , mentinuta pe tot parcursul ce a urmat, dar eclipsata putin de un vant destul de taios.

De aici ne-am continuat drumul spre Manastirea Tismana situata la cca 100 de km de Petrosani. Am fost placut impresionat de curatenie, de floricelele care pe alocuri au inceput sa coloreze peisajul. Cateva lumanari aprinse in memoria celor plecati dar si a celor care din diverse motive ieri au stat acasa,  respectiv la servici …


Si fiindca Baia de Arama era la cca 15 km ne-am continuat drumul spre micuta localitate. Eram aproape convins ca Sofronel face drumul asta pentru prima oara spre deosebire de Sofronica care-l cunostea  … pe de rost.

Doua obiective am pozat in micuta urbe, monumentul   „..ARALELEI 45 ”  P -ul disparuse probabil datorita faptului ca nu prea, da bine litera P , de la P…ARALELA   si o micuta si veche manastire, Manastirea Baia de Arama .



Din toata iesirea aceasta Ghiocel s-a ales cu un buchet … „imens”  de viorele !

Posted on 24/03/2013, in Baia de Arama, Manastirea Tismana, Tg Jiu, Tismana. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

