De ziua Politiei


Luni, m-am nimerit la Deva . Intamplarea face ca am trecut prin dreptul locatiei unde uramau sa fie sarbatoriti politistii nostri.

Ce m-a incantat si determinat sa intarzii putin in treburile mele au fost niste minunate masini, retro, din vremea copilariei.

Pentru ca nu toti aveti varsta mea vreu sa va arat celor mai tineri cam care erau obtiunile auto acum cca. 50 de ani.

Fata de cele expuse se mai puteau achizitiona in acele vremuri si alte cateva  cum ar fi fost, FIAT-1800 si 2000, Renault 10, Gordini, 16,  mai tarziu 18 si 20.

Moskvici, Lada 1300 si 1500, Volga.

In mare cam astea erau toate variantele din care puteai alege. Daca mi-au scapat unele va rog sa complectati voi lista.

Asta este explicatia mea referitor la achizitiile de masini din zilele noastre. Majoritatea celor de varsta mea prefera marci care altadata le  erau inaccesibile.

Masina adolescentei mele ! O astefel de Sk0dita , bej, avea tata pe care am „calarit-o ” multa vreme. De ea eram extrem de mandru in vremea liceului .

O masina folosita exclusiv in aramata :

Wartburg

Dacia 1300 care se mai vede pe sosele si in zilele noastre .  Pe pacursul vietii am detinut doua , prima galbena a doua, un gri metalizat.

Posted on 29/03/2013, in masini retro. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

