Mi s-a parut draguta …


Femei casatorite de cel putin 15 ani au primit urmatoarea indicatie: sa trimita sotilor un SMS cu urmatorul text: „Dragul meu, te iubesc!”
Aici sunt raspunsurile soților:
1. Cine esti?
2. Pentru Dumnezeu, ce s-a intimplat?
3. Si eu pe tine (acest raspuns a fost DOAR O DATA!)
4. Ce sa insemne asta? Iar ai lovit masina?!
5. Nu inteleg, ce sa insemne iara asta?
6. Nu stiu ce ai mai facut, dar asta nu ti-o iert!
7. ????????
8. Nu da vina pe mine, spune-mi deschis, cit mai vrei de la mine?
9. Visez oare?
10. Daca aflu intradevar cui ii este adresata asta, iti garantez ca-l omor!
11.Te-am rugat de mai multe ori sa nu mai bei atita. Daca nu incetezi, te parasesc, pe bune.

[sursa: andreileca78]

Posted on 27/04/2013, in casatoriti de 15 ani, femei, soti. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

