Manastirea Prislop este pregatita de Pasti !


De 1 Mai ce sa facem daca nu mai defilam … ne-am dus la Manastirea Prislop.

Era unul dintre obiectivele turistice pe care voiam sa il arat prietenilor de la Arad (Sever si Steliana), dar nu s-a puptut, il arat pe net, doar sa aiba Sever timp sa  citeasca…

Pentru ca noi nu avem liber de cat de 1 Mai am decis ca de  „Ziua celor ce muncesc”  sa iesim putin la iarba verde si la Manastirea Prislop. Sa fiu sincer am vazut o poza pe net cu magnoliile de la Prislop inflorite, care aratau minunat si mi-am dorit sa le pot imortaliza si eu.

Am fost placut surprins de numarul mare de credinciosi care-au purces spre manastire dar mai ales  de numarul mare de parcari, amenajate, in terase, la care inca se mai lucra. Semn  ca de Invierea Domnului vor fi terminate.

Cum va spuneam, desi aglomeratie, noile parcari, coordonate de gardieni publici, au dat impresia unei organizari desavarsite.

Vremea minunata a atras lumea, cei mai multi dorind sa se inchine la mormantul parintelui Arsenie Boca.

Ne-am recules si noi cu toate ca nu am ajuns la mormantul  Sfantului de la Prislop, coada fiind mult prea mare .

Am facut multe poze intr-un peisaj Dumnezeiesc. Va las pe voi sa decideti daca am dreptate.

Se pare ca pregatirile pentru Inviere la Prislop sunt terminate ! Sunt pregatiti sa primeasca mii de … masini cu enoriasi, bineinteles!

Posted on 01/05/2013, in 1 Mai, Manastirea Prislop and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

