Dupa Prislop la iarba verde, pe Salas


Pentru ca vizita la Manastirea Prislop a fost destul de scurta ne-am continuat drumul spre Hunedoara in ideea de a ramane la iarba verde.

De obicei prefer si o apa curgatoare dar in lipsa m-am multumit cu un peisaj deosebit si umbra.

Zona este dupa Silvasul de Jos spre Hunedoara. Locul si privelistea , minunata. Pacat ca unii compatrioti de-ai nostrii  veniti, anterior noua, la relaxare au uitat sa-si aduca si un sac pentru resturile menajere. Pentru ca locul mi-a placut mult  m-am apucat de curatenia de Pasti …  lucru care nu mi-a luat prea mult si a facut zona mult mai fotogenica.

Am mancat la iarba verde, am facut si foarte putina plaja, nu multa pentru ca pielea mea fina s-a nasolit de tot si nu prea mai suporta soarele.

Dupa cateva ore de relaxare ne-am reintors acasa recuperand si o colega de prin zona .

Asa am sarbatorit ziua de 1 Mai fara mici si doar cu o bere … fara alcool. Maine din nou la munca urmand ca de sambata sa inceapa si pentru noi sarbatorile !

Posted on 02/05/2013, in 1 Mai, Salas, weekend. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

