Cristos a inviat !


Cum va spuneam ieri, cu cateva ore inaintea invieri Domnului (dar de data asta nesteptat de repede) au ajuns si  ” indivizii suspecti ” (voi cititi – copiii). Asa ca dupa ceva vreme familia s-a reintregit.

Povesti , mancare dar si cateva beri, am desfacut pana pe seara cand tinerii s-au dus la inviere. Eu pacatos cum sunt m-am dus … la culcare. Dar sa nu mint ceva inviere am vazut si eu la televizor pana ce acesta „a realizat ca dorm” si s-a stins. Destept televizor !

Cand m-am trezit Domnul inviase !

Asa ca tuturor, crestinescul salut : Cristos a inviat !

Posted on 05/05/2013, in Invierea, Invierea Domnului, Paste, Pasti. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

