Au plecat copiii…


Luni, se apropia de ora unu. Ca sa nu le mai dam de mancare de amiaz, i-am pacalit. Le-am propus sa-i ducem in Bradet si sa-l asteptam pe nasu pana-si termina sarmalele…  (am omis sa va spun ca abia ce mancaseram de dimineata) .

In Bradet nimic nou de cand l-am vizitat ultima data (pentru noi, nu si pentru copii care nu-l mai vazusera renovat). Vreu sa spun ca nici pana acum n-au aparut bancutele si nici macar cosurile de gunoi. De cabana ce sa mai vorbim …

Totusi zona , de ce n-as recunoaste, arata destul de bine, chiar si tinerii au apreciat asta drept pentru care am inceput sa fotografiem,

dar si sa ne prostim.

Desi ma asteptam sa intarzie, nasii au aparut surprinzator de repede.

Am inteles imediat ca  se grabeu la muzeu.Voiau o zi de culturalizare a maselor, respectiv sa viziteze muzeul Brukenthal din Sibiu .

Ulterior ( o data ajunsi acasa – in jurul orei 18) am aflat c-au avut ghinion. Si salariatii muzeului au avut Pasti.

Cafeaua cred c-au baut-o asa ca le doresc sa-i ajute Dumnezeu sa ajunga, sanatosi, la Bucuresti,  fara puncte …

Posted on 06/05/2013, in Bradet, Petrosani. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Nu vreau sa fiu rea, dar numele muzeului din Sibiu, despre care ati pomenit, este de fapt Brukenthal… 🙂

  2. Esti chiar o draguta , multumesc pentru ca m-ai corectat.

Lasă un răspuns

