Cu copiii dupa narcise


De Poaiana narciselor de la Preajba, langa Tg Jiu, v-am mai povestit. De cativa ani, aici, are loc, anual o „Sarbatoare a narciselor”. Copiii si-au dorit s-o vada si ne-am hotarat repede.

Ghiocel si-a dorit sa ramana acasa nedorind sa infrunte soarele dogoritor  care la aceea ora incingea atmosfera aproape de 30 de grade.

Profitand de aceasta dar si de faptul ca eram destul de aproape de Novaci, am zis, ce-ar fi sa facem si un traseu de Transalpina. Sofronica nu-l mai facuse !

Juniorul a fost repede de acord doar „curajoasa” de Dana avea ceva retineri. M-am gandit ca s-a  molipsit de la Ghiocel …

Dar in postul asta doar despre narcise, despre Transalpina scriem altul.

Am ajuns in zona si pentru ca drumul era cam desfundat am lasat pe Sofronel mai departe.

Si am luat-o catinel pe jos prin colbul drumului desfundat :

A trebuit sa mergem ceva drum dar incantarea noastra a fost cand am vazut primii cetateni intorcandu-se  cu o multime de narcise  culese :

Dupa inca putin de mers prima poienita cu minunatele floricele

Intre timp Dana a gasit o alta specie, asemanatoare cu … orhideea , daca am retinut bine. Nu a mai interesat-o narcisele.

A facut tot posibilul sa scota cu radacina cateva plantute si pana la urma a si reusit.

Eu am fost singurul care am strans un buchetel de narcise. Nu a fost chiar usor pentru ca saracele marea lor majoritate ereu cam trecute. Se pare ca nici lor nu le prea prieste caldura excesiva.

Ce nu v-am spus este ca sunt mai multe poienite cu narcise, una mai frumoasa ca alta. Noi am dat peste doua trei si-ampreferat sa ne intoarcem. Mai aveam si altceva de vazut…

Cu toate ca si-a rupt bine pantalonul, Dana este fericita de faptul ca a reusit sa scoata , cu radacina, cateva exemplare de floricel, pe care intentioneaza sa le duca la Bucurest.

Multumiti fiecare de recolta ne intoarcem spre masina.

Se mai punea o singura intrebare cum sa facem ca sa ducem florile prosapete acasa cu atat mai mult cu cat mai aveam de merscu masina un drum de cca doua ore.Dar am reusit !

Cer scuze de calitatea pozelor, sunt puse cu WordPress-ul si nu cu Fickr-ul, cel din urma dorind sa si-i platesc. Pana iau o decizie instantaneele vor fi mai nasoale. Asta e !

Posted on 06/05/2013, in narcise, Poiana Narciselor. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

