Transaplina e inchis pana pe 15 mai

Dupa ce-am iesit din Novaci am dat de inscriptionarea cu drum inchis in perioada ” … pana in 15 mai ” .

Nu ca am fi respectat noi asta, doar suntem romani, ce Dumnezeu dar mai tare ne-a impresionat vremea care:  „sus, sus, la munte sus…” era cam… naspa, vorba cuiva:

Totusi urcam. Pe masura ce ne apropiem de Ranca norii sunt tot mai grei si se pregateste de ploaie.

Cand ajungem sus in dreptul releului, unde a militarit Sever, ploaia este torentiala. Totusi, prin geamul putin intredeschis facem o poza care sa va arate frumusetea crestelor muntilor.

Traversam Ranca pe ploaie:

La iesire Dumnezeu tine cu noi. Ploaia se opreste cat sa putem face cateva poze. Trecem de semnul cu circulatia interzisa si urcam cateva  serpentine. Cand gluma se ingroasa, iau decizia  „in conditii de risc si incertitudine „… Ne intoarcem !

Nu inainte de a ne poza langa zapada abundenta pe un frig , aproape de zero …

Dana  tremura de … cald !

In micul rastimp cat ne-a lasat ploaia pozam o priveliste minunata .

Caldurosul pozeaza primul …

Dar, hop si eu …

Ne intoarcem oarecum multumiti.

Cristi a abordat niste localnici , care tocmai coborau, care ne-au explicat ca nu puteam urca decat inca cateva serpentine, drumul fiind blocat de un tinerel aventuros care chiar nu stiau daca mai poate scoate masina,  ce-i derapase …

Coboram. Ploaia incepe din nou cand intram in statiune

Pana ajungem in varf, in apropierea de releu ne ploua torential. Ma gandeam ca  cineva va savura aceasta poza chiar daca conditiile meteorologice sunt vitrege.

Doar dupa ce cobaram destul de bine  spre Novaci vremea se insenineaza.

A fost o iesire minunata cu atat mai mult cu cat am facut-o impreuna cu copiii mei.   Pacat ca n-a fost si Ghiocel.

In jurul lui 19 eram acasa, Ghiocel era cam ingrijorata …

Posted on 06/05/2013, in Ranca, Transalpina. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.