Castelul Maria din Banpotoc


La sugestia sefului am aflat de o noua destinatie de vizitat, Castelul Maria situat in localitatea Banpotoc   langa Simeria.

Duminica, o data scapati de copii ne decidem s-o luam spre Simeria . Pe drum mi-am adus aminte de discutia cu seful.

L-am gasit usor de data aceasta fiind destul de aproape de sosea.  Initial nu l-am zarit desi eram in apropierea lui.

Nu este mare. Este amplasat intr-o locatie cu multa, multa verdeata, in plin sat. Cateva date despre el gasiti la Ghiocel pe blog. Eu o sa insist cu cateva poze pentru a va capacita sa-l vizitati.

L-am gasit si pe Bookin.com, deci cazarea o puteti retineti de acasa.

Posted on 13/05/2013, in Banpotoc, Castelul Maria. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

