Poker in Ardeal, pe … dezbracate


Nu stiu daca voua va place pokerul. Cand eram in facultate jucam destul de mult pana ce la un moment dat am pierdut ceva banisori … ai parintilor, bineinteles. De atunci joc si eu doar pe  … dezbracate.

Seful meu a gasit acest minunat filmulet pe care nu pot sa nu-l impartasesc cu voi .

Actiunea se petrece in Ardeal locul copilariei mele. Daca v-a placut spuneti-mi intr-un comentariu.

Posted on 16/05/2013, in Ardeal, poker, poker pe dezbracate. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

