Ar fi o varianta


De ceva vreme imi doresc sa ajung la Stokholm. Se pare ca sunt destul de aproape de a-mi vedea visul cu ochii.

Daca pe teritoriul Suediei am mai fost in urma cu ceva vreme, cand vizintand Copenhaga am dat o fuga pana la Malmo, cam la asta se rezuma cunostiintele mele despre Suedia. Si daca prima data am putut ajunge pana in Suedia terestru de data aceasta am ales o scurtatura pe apa cu imbarcare la Rostock. Am considerat interesant drumul pe coasta estica a Marii Baltice, fara sa-mi fi sugerat cineva trseul acesta, vom face un popas undeva in zona Simris -Kolmar. Urmatoarea oprire fiind capitala – Stokholm.

Intoarcerea va fi pe drumul cel mai scurt , repectiv Helsingborg- Helsingor -Copenhaga -Rodby-Puttgarden in Germania.

De aici pe drumuri mai des umblate, Lubeck-Hamburg-Franfurt, Munchen si prin Viena acasa..

Avand in vedere ca nu voi face de prea multe ori in viata acest traseu  solicit tuturor celor care l-au mai facut sa ma sprijine cu sugestii si indicatii care m-ar putea ajuta  ( obiective de vizitat, preturi, tarife, taxe de bak de autostrada …).

Ori cum poze si povesti la intoarcere , spre sfarsitul sezonului estival .

Posted on 18/05/2013, in proiect concediu vara 2013, Stockholm, Suedia. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

