Moneasa nu arata rau de loc !


Acum inaintea sezonului estival am dar o raita in statiunea Moneasa, in apropiere de Arad (100 de km).

Anual ajungem in zona, cu atat mai mult cu cat statiunea este interpusa intre Arad si satul bunicilor si strabunicilor mei – Crocna.

Festivalul clatitelor este un eveniment , mai nou, ce se desfasoara aici si atrage multi turisti dar si mii de localnici de prin satele si comunele din apropiere. Cand vad frumosul lor port popular aici ma simnt ca acasa.

Ce-am observat nou, inca de la intrare este, este un frumos monument ce indica faptul ca intri  in statiunea Moneasa precizandu-se si anul infiintarii.

In spatele lui, aproape, un  minunat camping cu mai mute casute si multa verdeata te asteapta sa-i calci pragul.

Dupa ce am parcurs, la relantiu statiunea am parcat in capatul ei, in zona lacului cu hidrobiciclete. Totul arata bine fiind pregatit in asteptatea primilor musafiri.

Am facut cateva poze iar de aici doamnele, Ghiocel si vecina mamei, d-na Droni, au plecat pe jos pe aleia statiunii. Eu mi-am recuperat masina si ne-am intalnit undeva in zona strandului. Mie mi s-a parut ca Moneasa nu arata rau de loc !

In strand,obiectivul principal al statiunii, se fac ultimile renovari, respectiv modernizari. Arata ca la carte !

Au aparul locatii noi , care arata binisor dar ce nu mi-a placut este ca pentru asta au trebuit sa defriseze padurea, cu pericol de alunecare de teren. Dar asta este, in Romania se poate .

Va las pe voi sa-mi dati sa nu dreptate privind frumusetea statiunii prin intermediul a catorva poze.


Posted on 18/05/2013, in Festivalul clatitelor, Moneasa. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

