Azi am „muscat-o” !


De mult nu m-a mai prins un radar.

Ma gandem chiar, ma ce smecher sunt ca n-am nevoie de statie, ca ma descurc si fara…  Si-am muscat-o ! Si asta doar din vina lui Ghiocel care si-a dorit, taman azi, sa vada muzeul mineritului de la Brad.

Mergeam linistit pe A1 spre Brad. La un moment dat autostrada se termina (dupa nici 15 minute). Ce sa-mi dau seama ca suntem pe un drum national, ca in Cainelul de jos , pac …, trage pe dreapta… Antiradarul m-a semnalizat, dar …tarziu.

Actele va rog, a-ti circulat in localitate cu 83 km/h … cam astea au fos cuvintele politistului. Trebuie sa recunosc ca nu m-am agitat de loc , chiar ma asteptam … Am mai bine de 3 ani, daca nu 5, de cand nu m-a mai  prins nici un radar. Chiar imi faceam probleme ca merg prea incet…

Cand mi-a comunicat amenda  gluma s-a ingroasat. Aproape un sfert din salarul meu (platibila in 48 de ore, altfel …) Si unde mai pui ca Ghiocel nu-si recunoaste vina  si nu vrea sa plateasca.

Facusem si eu un ciubuc zilele astea si s-a dus … inainte sa-l incasez .

Spuneti si voi daca asta este drum de 50 … :

In dreptul portii rosii m-a oprit

Bine  ca suntem sanatosi si mai avem carnet !

PS

Știați că: depăşirea cu mai mult de 50 km/h a vitezei maxime admise se sancționează cu o amendă cuprinsă între 630 lei la 1.400 lei și reținerea permisului de conducere pentru o perioadă de 90 de zile?
Știați că:
depăşirea cu mai mult de 50 km/h a vitezei maxime admise se sancţionează cu amenda prevăzută în clasa a IV-a de sancţiuni, de la 9 la 20 puncte-amendă, respectiv de la 630 lei la 1.400 lei şi cu aplicarea sancţiunii complementare a suspendării exercitării dreptului de a conduce pentru o perioadă de 90 de zile ?

depăşirea cu 41 – 50 km/h km/h a vitezei maxime admise se sancționează cu amenda prevăzută în clasa IV de sancțiuni, de la 9 la 20 puncte-amendă, respectiv de la 630 lei- 1400 lei + 6 puncte de penalizare?
depăşirea cu 31 – 40 km/h km/h a vitezei maxime admise se sancționează cu amenda prevăzută în clasa III de sancțiuni, de la 6 la 8 puncte-amendă, respectiv de la 420 lei- 560 lei + 4 puncte de penalizare?
depăşirea cu 21 -30 km/h km/h a vitezei maxime admise se sancționează cu amenda prevăzută în clasa II de sancțiuni, de la 4 la 5 puncte-amendă, respectiv de la 280 lei- 350 lei + 3 puncte de penalizare?
depăşirea cu 10-20 km/h a vitezei maxime admise se sancționează cu amenda prevăzută în clasa I de sancțiuni, de la 2 la 3 puncte-amendă, respectiv de la 140 lei- 210 lei + 2 puncte de penalizare?

Cadrul legislativ:
ORDONANŢA DE URGENŢĂ nr. 195 din 12 decembrie 2002 privind circulaţia pe drumurile publice*)

Modificata  incepand cu  01 iulie 2013, o data cu cresterea salarului  minim de la 750 la 800 lei.

Concluzia, respectati legea ca situatia e naspa  !

Posted on 20/05/2013, in amenda radar, radar. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Costica Ovidiu

    Nu cred ca va consoleaza dar sunt alaturi de d-voastra.Nu-i o luna de cand am luat si eu 2 puncte si 70 ron amenda pentru exact 69km/ora in localitate :)…de fapt ce localitate ca eu credeam ca iesisem din ea si era pur si simplu camp si in stanga si in dreapta si la vreo cateva sute de metri se vedea falnic indicatorul de sfarsit de localitate si MCV-ul la umbra lui …si „minunatii” se postasera cu mcv in dreptul indicatorului ca sa nu cumva sa ai o obiectie ca nu te aflai ..inca in localitate.Erau la „vanat”…baietii…Cred ca ar fi utili si nu mi-ar pare rau de banii mei cu care-i platesc daca ar sta si ei in zone in care frecventa accidentelor s-au iminenta lor este crescuta si nu sa stea la panda asa ca sa -si justifice si ei salariul si sa-si confirme…”autoritatea organului”

Lasă un răspuns

