Hategul este un orasel minunat


Sambata  am vrut sa-mi cumpar niste pantaloni de stofa. Cum in Petrosani n-am gasit nimic sa-mi placa am luat-o spre Deva.

La Hateg am facut prima escala. Am luat la pas centrul si cu chiu cu vai am gasit un singur magazin care comercializa  produsul meu. Intre timp am pierdut-o pe Ghiocel … prin magazine. Ma si intrebam cum sa ma intorc fara ea, acasa, si de suparare m-am apucat de facut poze.

Asa am constata ca Hategul este un orasel minunat, in special zona parcului central.

Intre timp norocul a dat peste mine, am regasit-o pe Ghiocel tocmai cand … o domnisoara draguta m-a intrebat cat e ceasul.

Nu mai comentez …

Posted on 21/05/2013, in Hateg, Tara Hategului. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

