Imbraca-te, dezbraca-te asta am facut azi, toata ziua, in Stockholm


Se pare ca pentru ca avem – suflet bun – vorba lui Nicu din Berlin, in prima zi de vizita, vremea a tinut cu noi. Dupa o perioada de frig si ploi s-a aratat soarele.

Respectand sfaturile gazdelor, sa lasam masina in parcarea si sa folosim metoul sau ori ce alt mijloc de locomotie, asa am facut.

L-am lasat sa odihneasca Sofronel,  a facut peste 2500 de km si am luat-o cu metroul. Vorba lui Ghiocel nu mai merseseram cu el de mai bine de 30 de ani, si cu atat mai mult in Stockholm. Noroc in Robi nepotul gazdelor noastre care, foarte dragut, ne-a luat biletele necesare ba mai mult ne-a aratat de unde si pana unde luam metroul.  Simplu , zicea el, pentu ca nu trebuia sa schimbam linia, sidurata calatoriei a pana in centrul capitalei nu depasea 15 minute. Lucru de altfel confirmat, azi de dimineata.

Centrul vechi zona GAMLA STAN a fost zona vizitata de noi astazi.  Am ramas impresionat de frumusetea orasului care sincer mi-a depasit asteptarile.  Aici intradevar se poate face turism si … se face. Poti intalnii toate natiile din lume, autocare peste autocare, Hop on hop , pe apa si pe uscat . Nu sunt eu povestitorul ala bun, poate Ghiocel o sa va puna la dispozitie mult mai multe detalii.

Eu vreau sa spun ca am plecat imbracat de acasa cu geaca si un plovar subtire. Cu o geaca  era imbracata si Ghiocel. Cand soarele aparea dintre nori ne dezbracam, dadeam jos gecile , eu si plovarul. Cum soarele intra in nori puneam hainele pe noi, si asta s-a intamplat de nenumarate ori  ca ne apuca rasul pe tema asta. Dar una peste alta am avut noroc de o zi frumoasa si privelisti fara cusur.

Pentru voi , cateva poze.

Posted on 31/05/2013, in Concediu, Concediu vara 2012, Stockholm. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

