Maratonist ma fac …


A doua zi intr-un oras mare, un oras in care poti sa mergi linistit cu masina, cu barca  dar si cu metroul, bicicleta sau pe jos …

Noi am inceput cu metroul, foarte bine,  si apoi … pe jos. La primii 10 km (apreciez eu) a cam mers, apoi, pauzele au fost din ce in ce mai dese.

Daca ieri am facut pe jos GAMLA STAN-ul,  un cartier din Stockholm, cu aceeasi denumire a statiei de metrou, azi conform sfaturilor lui Roby, primul ghid al nostru, am testat alte doua statii : Centralen si Slussen. Centralen – statia centrala- era ultima statie de metrou in drumul nostru spre centrul Stocholmului, cu doar o statie mai departe de Gamla Stan – centrul vechi-

Am constatat, cum ma asteptam, ca  aceasta statie este aproape de centrul vechi, unde, aproape ajunseseram  si ieri. Azi am refacut traseul de data asta invers. Am ajuns la Gamla Stan si cum Ghiocel obosise si nu era Sofronel, sa ne aline durerile, am apelat …tot la metrou. Am mers o statie pe directia casei, pana la Slussen.

Zona de aici nu ne-a impresionat prea mult, am vazut-o destul de bine de pe Gamla Stan. Mi-a placaut totusi ca am reusit sa facem cateva poze dragute, zona fiind ceva mai inalta.

Am luat-o pe jos si tot  in centrul vechi am revenit. Aici am cautat muzeul Nobel pe care  l-am gasit destul de repede. Nu l-am vizitat si nu va spun de ce …


Am prefrat sa ne continuam periplu spre un parc deosebit , nu-i stiu numele , insa se afla in plin centrul urbei.  Am hodinit pentru a nu stiu catea oara …si am facut o multime de poze.

Pentru noi Gamla Stan -centrul vechi – aproape ca nu mai are enicme.

Maine,  fiind weekend, iesim cu cunostiintele mele din Arad.  V-am explicat eu ca Aradul este oras adevarat, apoi urmeaza Stockholmul …

Totusi va mai pun cateva poze  care mi-au placut :

Posted on 31/05/2013, in CO, Concediu, Concediu vara 2012, Stockholm. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. au prins bine turele de peste deal de la hungaroring…

  2. Zici tu ceva !
    Anul acesta o sa aveti probleme … la conditia fizica care o am !

Lasă un răspuns

