Muzeul satului din Stockholm – Skansen –


Ziua de azi a fost rezervata vizitei la – Skansen – Muzeul satului din Stockholm as zice eu, dar in acelas timp si gradina zoologica a capitalei.

Complexul Skansen este format din cel mai vechi muzeu in aer liber din lume si din Stockholm Zoo. Este situat intr-o locatie superba pe insula Djurgarden  oferind  vizitatorilor o serie de privelisti uimitoare asupra intregii capitale a Suediei.

Drumul spre Djurgarden l-am facut cu tranvaiul. In apropierea locatiei se afla  si Parcul de distractii ” TIVOLI Grona Lund ” de unde am reusit sa luam cateva imagini. Desi parea interesanta o vizita, am preferat  – Skansen -Muzeul Satului.

Acesta a fost fondat de Artur Hazelius in 1891. De aici putem trage o concluzie privind tara aceasta…

Mi-au placut multe lucruri incepand cu o minunata scoala seculara


Cancelaria :

Continuind cu frumoase privelisti rurale, animalele domestice facand parte din decor.

Mi-au placut mult si locatiile animalelor salbatice dar si animalele.

Dar cred ca cel mai minunat  obiectiv a fost un tarc al caprelor cu cativa iezisori, nastrusnici … N-am putut sa ma deslipesc de  langa ei pana nu i-am imortalizat pe pelicula (pacat ca „pelicuta” era cea din apartul de fotografiat).

Nu in ultimul rand mi-au placut , multitudinea, frumusetea si ingeniozitatea locurile de joaca si distractie pentru copii.

Cred c-am reusit sa vedem mai bine de jumatate din parc si din pacate ploaia ne-a surprins neplacut. Daca dimineata era soare si temperatura depasea 22 de grade pe la 16 cerul s-a inourat , temperatura  a scazut la cca 13 grade, si a inceput  o ploaia, o ploaie sanatoasa.

Ghiocel care se imbrcase cam subtire, de acasa, ( de data asta lasase geaca acasa – de fapt singura data) a cam tras-o … Desi aveam o umbrela am fost nevoit sa-i iau o perelina care a mai scutit-o de umezeala  incalzind-o insa prea putin.

N-am ascultat sfaturile Adinei care ne-a atentionat ca-n acest oras trebuie sa fi pregatit pentru orice  …

Asa se face ca ultima zi in capitala Suedeza s-a terminat mai repede decat era programat.  Se pare ca avem inca multe de vizitat drept pentru care, trebuie sa revenim …

Iar despre Skansen urmeaza mai multe postari.

Posted on 04/06/2013, in CO, Concediu, Concediu vara 2012, Stockholm. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

